mylifeasasim

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia - 31 augusti 2013 16:11

Ännu en nedladdning! Ett jätte vackert och välgjort hår av NewSea på Anubis! 

 

 Du kan ladda ner frisyren här

Av Sofia - 31 augusti 2013 15:53

 

Av Sofia - 31 augusti 2013 15:04

När möhippan startat är allt som en helt vanlig fest, men sedan dyker en oväntad person upp. Nämligen en partydansare! Jessies vänner hade ringt efter en!

 

 

 

Ja, Jessies mamma Shannon dök också upp!

 

Frank är inte hemma, han är på jobbet.

 


Av Sofia - 31 augusti 2013 09:28

Nu har jag skapat en kategori för att ni lätt ska kunna hitta familjen Owens!


Jessie är ungdom och säger nu hejdå till sitt barndomshem, och välkommen till sitt egna hem!

 

 

Att bli undom innebär en förnying för Jessie. Hon vill ändra sig lite. Vilket hon gör, även om det bara gäller frisyren. Och att hon klämmer en och annan finne.

 

Jessie och Frank tar examen tillsammans och flyttar ihop. De är redo att bilda ett liv tillsammans.

 

Frank friar till Jessie. De är nu förlovade! Men Jessie har en del planer, hon ska nämligen ha en möhippa!




Av Sofia - 30 augusti 2013 21:06

Det är några dagar sen nu, men jag blev intervjuad av SimNation! :) Riktigt kul att få vara med, så tack åter igen! Om ni vill kolla in intervjun går ni in här: http://simnation.blogg.se/2013/august/simnation-intervjuar-simsbloggar-mylifeasasims.html#comment

Av Sofia - 29 augusti 2013 19:23

Jenna och Jessie är på väg till studentbalen, imorgon blir de 18 år! De blir myndiga!

 

Jenna och Jessie blev väldigt ivriga över att de fick åka limo, det är ju sånt som bara kändisar gör!

 

Samtidigt som Jenna och Jessie är på balen myser Shannon och Coy hemma(Deras föräldrar). De vill ju också ha en bal! ;)

   

Av Sofia - 28 augusti 2013 16:04

Detta posepacket är full av olika personligheter. Posen visar personligheten! Jag personligen tycker bäst om den med peace tecknet! :)

   

Du kan ladda ner detta posepack här




















Av Sofia - 28 augusti 2013 07:36

Jag hittade tjejerna från Pretty Little Liars på google, fast som simmar! :) Extremt lika faktiskt! Eftersom att jag följer den serien är det kul att se dom som simmar! :)


På riktigt:

 

Som simmar:

 


Visst är de lika? 











Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards