mylifeasasim

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Sofia - 25 augusti 2013 18:17

00:00-01:00 föddes Jenna och Jessie. Jenna, som föddes några sekunder tidigare än Jessie blev blond. Men INGEN i hela släkten är blond. Faktiskt så är de flesta mörkhåriga och mörkhyade. Så det var ganska ovanligt. Jessie, som fick sin pappas ovanliga hårfärg är Jennas tvillingsyster.

 

Jenna är åt vänster, och Jessie åt höger.

Familjen är nu komplett! :)

Av Sofia - 25 augusti 2013 13:52

 

Shannon har gift sig med Coy Owens och är lyckligare än någonsin! Hon har blivit gravid och väntar barn! Som sagt är Shannon sjukt lycklig och mår suveränt! På tal om graviditet, jag läste någonstans att man kan välja själv hur enkelt som helst vilket kön barnet kommer få. Under simmens graviditet avgör vad mamman äter könet! Om hon äter 3 äpplen, får hon en pojke. Om hon äter 3 meloner får hon en flicka. Värt att försöka kanske? Men nu har Shannon fruktbarhetsbehandling så hon kommer ju antagligen få tvillingar. Men jag får väl testa detta med en annan sim! :)

Av Sofia - 25 augusti 2013 12:30

Jag tittade runt lite och hittade Mr Bean på Exchange! Vill ni ladda ner honom till ert spel? Gör det här

 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards