mylifeasasim

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Sofia - 26 augusti 2013 19:31

Här kommer ännu en nedladdning, denna gången de snygga Dr Martens! Som nu finns i sims! 


För tjejer

  

Och för killar

 




Av Sofia - 26 augusti 2013 19:15

Åh vad jag har blivit less på den! Jag har fått den så ofta nu! Och då är jag hela tiden tvungen att börja om. Typiskt! Tyvärr kommer nog Jessie Och Jenna fortfarande vara barn när jag kommer in på sims igen, vilket innebär att Jessie och Frank inte är ihop heller. Fel kod 12 är nog den mest irriterande felkoden på sims. Åh... Jag tror inte jag är den enda som fått denna felkod, men jag googlade på hur man skulle försöka lösa det, jag försökte med det dom föreslog men det funkade inte. Så jag får väl ge upp och försöka få det till hur det var på sims... Detta blev nog ett tråkigt inlägg men var bara tvungen att skriva det.

Av Sofia - 26 augusti 2013 19:04

Det var det som hände mellan Frank och Jessie. Vänskap blev till kärlek...

 

 


Av Sofia - 26 augusti 2013 16:08

Ska din sim på en jobbintervju och vill se proffsig och ordentlig ut? Då är denna klänning perfekt för din sim! Klänning är enkel men ordentlig!

Ni har nog märkt att jag börjat med att tipsa om nedladdningar. Vad tycker ni om det?

   


Ladda ner klänningen här

Av Sofia - 26 augusti 2013 15:46

Den här tröjan är bara.. Underbar! :) Den rutiga är helt fantastiskt vacker! Tycker ni som jag? Ladda ner den vetja! :)


Ladda ner här

Av Sofia - 26 augusti 2013 08:09

Nu när skolan har börjat behöver ju även simmarna lite nya fina skolkläder. Den här klänningen är jätte fin! Vissa tycker nog att den är lite för gammaldags. Men det är ju faktiskt en del av klänningens charm! :)

Du kan ladda ner klänningen här

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards