mylifeasasim

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Sofia - 6 september 2013 18:53

Hittade precis ett par jätte snygga skor som (förmodligen) ska efterlikna Jefferey Campbell skorna! Jätte balla är dom! 

Ni kan ladda ner dom här

 

Av Sofia - 6 september 2013 17:58

Nu kommer fortsättningen på Upside down! Tidigare delar: Del 1 Handlingen


 

"okej, jag går bara fram och pratar med honom!" sa Lilly till sig själv bestämt.

 

Lilly slog sig ned bredvid den ena killen. De pratade länge och mycket! Trots att Hayden(som han sa att han hette) pluggade hade de en trevlig konversation med varandra!

 

Luna satt och lyssnade i bakgrunden samtidigt som hon också pluggade. Hon märkte snabbt att Hayden och den här tjejen kom närmre varandra. Ja, så nära man kan komma varann efter ett samtal. De hade t.o.m utväxlat e-mails!

Luna gillar inte att vara avundsjuk, och hon förstår inte riktigt varför hon är det heller. De är ju bara vänner. Dessutom har ju Luna en pojkvän, Anton! Luna trycker bort tankarna ur huvudet och fortsätter plugga.

 

Luna bestämmer sig för att gå hem, här kan hon ju ändå inte koncentrera sig.

 

-Kommer du Hayden? Ropar Luna samtidigt som hon börjar gå.

-Ja visst! Alldeles strax! ropar Hayden tillbaka som svar.

Hayden reser sig upp och följer med.


                                                  
  Några timmar senare

 

 


Lilly ska precis krypa ner i sängen. Enda sedan Hayden gick, har hon känt en känsla. En känsla av glädje. Lilly är lycklig. Och hon har märkt att hon har känslor för Hayden. Hon tycker om honom mycket, mer än som en vän...



Vad tycker ni? Jag har redan börjat på nästa del och den kommer nog upp imorgon! Vem tycker ni bäst om hitills i min berättelse? Kommentera! Jag vill gärna veta! :)


Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards