mylifeasasim

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Sofia - 28 september 2013 16:48

Kommer ni ihåg att Livia flyttade till Bridgeport? Och att hon hittade Rafael? Mycket har hänt sedan dess. Livia och Rafael är gifta. Och Livia heter nu längre inte Knight i efternamn. Utan Striker. De fick en son, Leon Striker. Sedan fick de tvillingarna Eponine och Brian. Men Brian föddes död(i själva verket buggade det så han försvann..:/). Leon och Eponine har båda växt upp till tonåringar. Som ni ser på bilden nedan är Leon VÄLDIGT lik sin far Rafael. Medans Eponine är en "blandning" av de båda föräldrarna. Jag tycker att Eponine blev väldigt vacker faktiskt!

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Det ska bli bättre. Men jag har helt enkelt inte kännt för att uppdatera senaste veckan. Hoppas ni förstår! Men nu blir det ändring på detta! :)

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards