mylifeasasim

Alla inlägg under september 2013

Av Sofia - 2 september 2013 11:29

Creepers är sjukt snygga skor, och dom finns även på sims! Vill du ladda ner dom? Gör det här!

 

Av Sofia - 1 september 2013 22:22

Är det fler än jag som letat efter snygga piercingar till sims 3? Om du är en av dom, kan jag nu presentera dessa snygga septum piercingar av screaming mustard! Jätte coola faktiskt! Du kan ladda ner piercing-packet här

 

Av Sofia - 1 september 2013 20:10

Hittade nyss galet snygga badkläder! Kolla in bara! Retro stil, fräck och frän! Om ni också tycker om dessa, ladda ner dom här

 

Av Sofia - 1 september 2013 18:46

Här kommer en sjukt fin volang klänning att ladda ner! Jätte fin och passar perfekt på fest! :)

 

Du kan ladda ner klänningen här

Av Sofia - 1 september 2013 13:15

 

De har fått nya grannar, familjen Miller! Jätte trevliga är dom och de har en massa gemensamt!

 

 

 

Och deras barn är jätte gulliga tycker både Frank och Jessie.

Såhär ser deras familj ut:

Mamma:Miranda Miller

Pappa:Stuart Miller

Son:Freddie Miller

Dotter:Sarah Miller

Deras barn är lika gamla som deras egen dotter Jem.


Av Sofia - 1 september 2013 11:15

Jessie blev gravid och överlycklig!

 

 

Hon kunde knappt bärga sig för att berätta om graviditeten för sin tvillingsyster Jenna!

 

Några dagar senare satte verkarna igång. Jessie var dessutom ensam hemma så hon fick klara sig på egen hand.

 

Och så kom lilla Jem till världen! En lycklig liten tjej som fick egenskaperna Ivrig och Konstnärlig.

 

Jem blev blond som sin moster, jag har fortfarande inte lyckats lista ut var den hårfärgen kommer ifrån. Men vacker blev lilla Jem, blond och brunögd! :)

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards