mylifeasasim

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Sofia - 1 november 2013 20:24

Somsagt är allt jag haft på sims borta. Men det känns bra! Så jag har börjat en helt ny familj! Familjen Polzer! Stephanie och Lucas Polzer, som är förlovade. Jag tänker bara hoppa in rakt i handlingen, så ni får komma in rakt in i mitt gameplay!

 

Klockan är ca 4:00. En helt vanlig morgon frö Stephanie och Lucas. De är riktiga morgon-människor! Stephanie har nyss börjat spela piano, hon har ju alltid velat spela! men har inte tagit tag i det, förrän nu då!

 

Stephanie och Lucas bestämmer sig för att gå och simma nu på morgonen, trots regnet! Så de ringer en taxi och åker till den allmänna poolen.

Ett dopp på morgonkviasten är ju aldrig fel?

   

Lucas försökte ha lite kul och skvätte vatten på Stephanie...

 

...men det mottas inte så som han trott... Lucas får en våg över sig tillbaka.

 

Stephanie och Lucas har en hålla-andan-tävling. Lucas slår vad om att han klarar sig längst!

 

 

Snacka om att överskatta sig själv! Stephanie vinner stort med ett leende på läpparna!Lucas blir lite småsur över detta och vill sticka till gymmet istället. Så det gör dom.

 

Det var ett tag sedan Lucas och Stephanie tränade sist. Det märks när de kommer till gymmet.

Lucas tappar nästan vikterna över sig...

 

...Och Stephanie ramlar av löpbandet...twice! Varken Lucas elller Stephanie känner sig motiverade att fortsätta träna. Så de sticker till parken!

 

Där träffar Stephanie på en gravid kvinna, Stephanie blir alldeles till sig! Som om hon aldrig sett en gravid sim förut!

 

Somsagt...Stephanie blir alldeles till sig och börjar själv få drömmar om att ha ett barn. Det måste hon diskutera med Lucas!

 

 

Mot kvällen sätter Stephanie och Lucas sig i soffan och Stephanie tar upp det. Att hon vill ha barn!


 

 

Lucas blir glad, han vill också bilda familj! Med kvinnan i hans liv, Stephanie!


Vad tycker ni om Stephannie och Lucas hittils? :)





Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards