mylifeasasim

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Sofia - 6 november 2013 15:45

Nu kommer ännu en önskesim!Hoppas ni gillar henne! :)


Namn: Coleen Smith

Bakgrundshistoria: Coleen är en flicka som växt upp på en gård och levt där i hela sitt liv. Hon har aldrig varit utanför sin lilla hemstad, Riverview och blivit uppväxt i en älskande familj. Hon bor för stunden kvar på gården och tar hand om sina yngre syskon, men förväntas snart att flytta ut till sitt egna lille hus i Riverview såklart. Hon har alltid älskat djur och barn och längtar tills hon själv får egna.

Utseende: Ljusare brunt hår, Blå ögon, Mjukt ansikte, väldigt sött och lite lantlig

Egenskaper: Fostrande, Virtuos, Överkänslig, Sparsam, Konstnärlig

Favoriter: Country, Fruktparfait, Havsblå

Sim önskad av: Sara

Du skrev att du gärna ville ha med CC. Så det fixade jag! Håret, ögonen,ögonfransarna, sminket, byxorna och skorna är allihopa CC :) Jag hoppas verkligen att du blev nöjd!

Du kan ladda ner Coleen HÄR

 

 

 

 

Så vad tycker ni om Coleen? :)

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards