mylifeasasim

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Sofia - 9 november 2013 14:49

                   3 år senare...


 

Maya Polzer och hennes syster har båda flyttat ut. Amber har en egen man och en dotter som heter Savannah(spelet döpte henne). Och Maya, som jag styr nu. Har en pojkvän. Från Korea. Han heter Kim von Haartman.

 

Maya och Kim har det jätte kul tillsammans! Nu såhär på vintern åkte de skridskor. Trots deras lilla färdighet i detta väljer det att göra det ändå. Med ett och annat missöde...

 

 

Men de hade det riktigt mysigt ute på sjön :)

 

Tja...ni vet nog vad dessa blickar menar...

 

Vid lunchtiden friade Kim till Maya. Självklart svarade hon ja!

 

 

 

Bröllopet anordnas och vänner och familj kommer...

 

...de byter ringer och alla hurrar!

 

 

 

Amber till höger(systern) och Stephanie till vänster(mamman). Om ni kollar noga så ser ni att Amber väntar ännu ett barn! :)

 

Två vänner till Kim och han i vitt är Mayas pappa Lucas!

 

Och killen som gör en snöängel är Mayas vän från gymnasiet! Han har alltid varit killen som gjort opassande saker vid fel tillfällen! Haha :P

 

Brudparet skär upp tårtan och bröllopsfesten fortsätter...

PS. De heter nu båda två von Haartman i efternamn. Så nu tillhör också Maya den adliga släkten! :)

 

Av Sofia - 9 november 2013 12:00

30. Det sämsta prylpaketet och varför


Jag tycker nog att det sämsta prylpaketet är filmgrejen. Vad heter den nu igen? Film prylpaket? Det kanske bara heter så... o.O Aja, iaf...jag tycker att det prylpaketet är sämst för det ser så larvigt och tillgjort ut. Jag menar, varför skulle man behöva ha superhjältar i sitt sims? Det ser jätte larvigt ut, som taget ur en barnbok eller nåt. *NO HATE*

 

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards