mylifeasasim

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Sofia - 16 november 2013 18:37

 

Ny header skapad! Detta är den första headern jag tagit egen bild till och så! Förut gjorde Othersims mina headers(så om ni är intresserade har hon en header hjälp som finns HÄR) och de var ju självklart också jätte fina! Men det känns ännu roligare med en egengjord! Eller ja, inte helt egengjord. Min pappa hjälpte mig med att göra den transparenta bakgrunden. Men tills nästa gång jag gör en header så vet jag hur man gör(förhoppningsvis :P). Men det jag vill veta är... vad tycker DU om min nya header? :)

Av Sofia - 16 november 2013 12:00

7. Din favoritstad och varför


Av de som kommer i själva expansionerna är det antingen Appaloosa Plains, eller Bridgeport. Men det beror kanske på kontrasterna? Varför jag tycker om Appaloosa Plains är för att det är en mysig liten stad på landet! Det finns mycket djur och natur och det är helt enkelt en fin liten stad!

Varför jag gillar Bridgeport beror nog på att jag själv gillar storstäder! Det finns många partyställen och det är höghus m.m Det finns dessutom väldigt snygga hus på "kändisdelen"! 

 

 



Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards