mylifeasasim

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sofia - 13 december 2013 17:11

Hej! Jag vet att min uppdatering har varit ganska kass på senaste tiden. Jag vet det. Men jag har inte haft tid eller ork. Jag och min kör har haft fullt upp nu vid jul. Och ja, jag har haft annat! Så bloggen har jag lagt lite åt sidan. Jag tycker det är riktigt roligt att se att ni fortfarande tittar in på bloggen dagligen och så! Men uppdateringen kommer kanske förbli lite dålig under en tid framöver. Jag hoppas att ni tittar in på bloggen ändå- För inlägg kommer komma lite då och då! De kommer när jag känner för de helt enkelt! Hoppas ni har det bra så hörs vi! :)

 

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards