mylifeasasim

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Önskesimmar

Av Sofia - 7 januari 2014 13:27

Här är det officiella stället att önska simmar på! Följ mallen nedan så bra du kan så ska även jag försöka så gott jag kan att få din sim att verkligen bli din "önskesim"! :)


Namn:

Egenskaper:

Bakgrundshistoria:

Utseende:

Favoriter:

Med CC eller utan?:

Stadie i livet?(Ungdom,vuxen m.m):

Övrigt:


 

 
 
Rolo

Rolo

16 januari 2014 06:01

Namn: Klara Andersson

Egenskaper: Blyg, Älskar Naturen, Vegetarian, lätt imponerad(bara fyra, jag vet)

Bakgrundshistoria: Klara har alltid hållit sig i bakgrunden. Spanat på människorna hon egentligen föraktar. Klara äter inget kött, det har hon inte gjort sedan hon var 12 år gammal och fick klara sig själv när hennes mamma försvann och pappa inte ville ta hand om henne. Klara fick bo i ett fosterhem, men trivdes inte. Den dag hon blev myndig återvände hon till stan, utan utbildning eller pengar. Hur ska det gå för Klara?

Utseende: Typiskt svenskt, blond och blåögd, rätt ljus hy.

Favoriter: -

Med CC eller utan?: Med CC

Stadie i livet?(Ungdom,vuxen m.m): Ungdom

Övrigt: -

http://simnation.blogg.se

 
Ingen bild

Belle

18 januari 2014 01:35

Vill gärna önska två om det är ok? En tjej och en kille :)

Sim 1;
Namn: Elina Steelflower

Egenskaper: Hopplös romantiker, skicklig skulptör, familjeorienterad, snyltare och tursam

Bakgrundshistoria: Elina letar efter den perfekta killen(eller tjejen) att bli tillsammans och få barn med. Hon har ofta tur och kan lätt tigga sig till saker av sina vänner. Hennes favorit hobby är skulptering och hon drömmer om att någon gång få jobba med det dagligen.

Utseende: Mörkbrunt hår med blåa toppar(alternativt också blåa slingor, om du tycker det passar) och klarblåa ögon. "Normal"-stor kroppsbyggnad och "solbränd" hy

Favoriter: Kungsblå(Blå/mörkblå), Klassisk musik och maträtten får du välja

Med eller utan CC?: Med CC, gärna fina nerladdade frisyrer och klänningar/tröjor/byxor/kjolar :)

Stadie i livet: Ungdom

Övrigt: -

Sim 2;
Namn: Adrian Westberg

Egenskaper: Familjeorienterad, hopplös romantiker, hetlevrad,
perfektionist och atletisk

Bakgrundhistoria: Adrian, eller A.W som han också kallas, har i hela sitt liv alltid varit i trubbel men letar nu efter ett jobb och någon att dela sitt liv med. Finns det verkligen någon därute i världen som kan stå ut med hans temperament och hans krav på att allt måste vara perfekt? Och kommer han verkligen kunna nå sitt drömjobb som proffsidrottare?

Utseende: Smal, men ändå muskulös. Ljus hy, blont hår och gröna ögon.

Favoriter: Rock, resten får du välja :)

Med eller utan CC: Med CC, precis som ovan så får du gärna använda mycket nerladdade frisyrer och kläder :)

Stadie i livet: Ungdom

Övrigt: Valfri tatuering på höger överarm :)


Tack i förväg :D Ps, älskar din blogg :)

 
Simstillsjagdor

Simstillsjagdor

9 mars 2014 18:56

Här är min önskesim :)
Namn: Cassandra Hart
Egenskaper: bra på att kyssas, virtous,bra sinne för humor,stjärnkvalite, vänlig
Bakgrundshistoria: Cassandra är det enda barnet i familjen. Hon flyttade hemifrån för 1 år sedan då hon var 19. Hon har alltid velat bli känd genom musik. Sedan hon var ett litet barn har hon nynnat till låtar.
Utseende: ljusbrun hudfärg, brunt hår,bruna ögon
Favoriter:egen musik, hamburgare, turkos
Med CC eller utan?: Gärna med CC :)
Stadie i livet?(Ungdom,vuxen m.m): ungdom
Övrigt: -

P.s älskar din blogg!

http://simstillsjagdor.bloggplatsen.se

 
Bullen

Bullen

24 juni 2014 21:32

Namn: Caylin Stone
Egenskaper: Bra sinne för humor, Fostrande, Familjeinriktad, vänlig & Tursam
Bakgrundshistoria: Caylin har alltid älskat barn. När hon var 14 år gammal fick hon en lillasyster som döptes till Rosie. Rosie och Caylin stod alltid varandra väldigt nära tills en dag då Rosie dog av en eldsvåda. Det kändes som att hela Caylin gick sönder. Men tiden gick, och nu står Caylin stadigt på fötter igen som 3-barnsmamma och med ett aktivt förhållande med maken Christoffer Dride.
Utseende: Smal, Ljusbrun hudfärg, Fint gyllene brunt hår & Bruna ögon.
Favoriter: Pop, Sushi & Turkos
Med CC eller utan?: Gärna med CC
Stadie i livet? (Ungdom, vuxen m.m): Ungdom

http://ingen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 11 augusti 2014 14:20

Hejsan allihopa! Ingen aning om folk verkligen kollar in min blogg fortfarande. Men tänkte bara skriva detta inlägget....    Jo oj det är ju så att sims 4 demon släpps imorgon för alla att prova på! Det är då alltså i "skapa sim" läget. Och då un...

Av Sofia - 18 mars 2014 17:32


Ja det var det! Vad kan det vara? 3 månader sen? Som ni märkt har jag inte alls varit aktiv, och grejen är att jag inte kan skylla på något till varför jag inte uppdaterat heller. Men nu är jag här igen! Och hoppas att jag kan börja hålla igång uppda...

Av Sofia - 7 januari 2014 14:30


Ni har säkert redan lagt märke till min "nya" header. Ja, den är väl några dagar gammal redan, hehe :) Men jag tycker den är jätte fin! Anledningen till varför jag har en egen liten kategori för mina headers är för att jag, och ni, ska kunna titta ti...

Av Sofia - 7 januari 2014 13:00

Namn: Lisa Blue Egenskaper: Älskar kyla, Hopplös romantiker, familjeinriktad (du får komma på resten) ;) Bakgrundshistoria: Lisa växte upp med 5 syskon och eftersom hon var äldst så fick hon flytta ut från huset. Hon bosatte sig i Bridgeport för att ...

Av Sofia - 7 januari 2014 11:53

Namn: Edwin Black Egenskaper: Lyhörd(drömjobb), tursam, bra på att kyssas,hopplös romantiker, arbetsnarkoman. Bakgrund: Uppvuxen i Susnet Valley men flyttade till brigheport för att börja sitt yrke som dektektiv. Men han trivdes inte i storstaden s...

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards