mylifeasasim

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Sofia - 11 augusti 2014 14:20

Hejsan allihopa! Ingen aning om folk verkligen kollar in min blogg fortfarande. Men tänkte bara skriva detta inlägget.... 


Jo oj det är ju så att sims 4 demon släpps imorgon för alla att prova på! Det är då alltså i "skapa sim" läget. Och då undrar jag om ni är intresserade då kan ni önska simmar jag kan göra i sims 4! Man kan nämligen spara ner dom Ingame för att kunna använda dom sedan när spelet släpps! Visst är det bra? :) så vill ni att jag gör en sim åt er kommentera med den vanliga mallen jag skrivit i önskasim inlägget och skriv här! 


Kommer att göra de jag fått som önskesimmar(iaf några) för sims 4! 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards