mylifeasasim

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Sofia - 2 september 2013 19:22

Ett urcoolt scene hår som jag själv använt på mina simmar :) Jätte coolt, trendigt och snyggt! :)

Vill du ladda ner håret? Gör det här

 


Av Sofia - 2 september 2013 14:36

I min undersökning här på bloggen så ville många att jag skulle skriva en simshistoria. Så det tänker jag göra! Jag tänker dela upp den i olika delar. Kanske kommer första delen upp i dag, vi får se. Historian kommer iaf heta: Upside Down. 


Den handlar om Lilly Moore, en typisk tonårs tjej som flyttar till den lilla staden Apaloosa Plains. En dag ser hon tre tonåringar sitta i cafeterian. Hon förstår direkt att de inte är som alla andra. Det ser hon på flera mils avstånd. Dessa tre förändrar hennes liv för alltid... 


Hoppas att några av er blev intresserade att läsa. Inte världens bästa story, men läs några delar. Sen får ni se om den faller er i smaken. Var har kommentarerna försvunnit förresten???

   

                 Hayden Collins                      Luna Campbell               Anton Moon       







Av Sofia - 2 september 2013 11:29

Creepers är sjukt snygga skor, och dom finns även på sims! Vill du ladda ner dom? Gör det här!

 

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Sofia och är en erfaren sims spelare :3 Jag hoppas ni gillar bloggen och uppskattar mina inlägg :)

Önskesimmar

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gör ett avtryck i gästboken!

Omröstning

Vad vill ni se på bloggen?
 Tips
 Tutorials
 Berättelser
 Nedladdningar
 Mitt gameplay
 Challenges
 Annat(skriv som kommentar)

Andra simsbloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards